pierwszy post

czwartek, 14 lipca 2011 12:28 Autor: LittleLeopardDress
No i jestem. To moje drugie podejście co do prowadzenia bloga, mam nadzieję, że tym razem wygram z moim zapominalstwem i będę dodawać posty w miarę regularnie. Mam nadzieję, że chociaż troszkę Was zaciekawię. Enjoy!

Zdjęcia dość stare, jeszcze z czasów kiedy byłam rudzielcem. W roli głównej wszystkim dobrze znana spódniczka z H&M z motywem floral.


  




Pewnie większość z Was ma dosyć wszechobecnego motywu floral, ale mnie zaczarowały ostatnio dwie spódniczki z Zary. Motyw nawiązuje do twórzości Monet'a. Liczę, że jedna z nich wpadnie w moje posiadanie w najbliższym czasie : )








xoxo, Dorota

12 Response to "pierwszy post"

  1. lubięczerń Says:

    śliczna spódniczka, bardzo dobra stylizacja i piękne tu masz włosy :) zapraszam do mnie i oczywiście dodaję do obserwowanych :)

  2. zuź Says:

    dobre spódniczki i bardzo ładne włosy, obserwowałam Cię na stylio, więc fajnie, że masz bloga, nie muszę wspominać, że dodaję go do obserwowanych również :)

  3. MarieAntoinette Says:

    jak dla mnie prosto ale genialnie.

  4. little. Says:

    świetne włosyy<3 fajna kiecka:D

  5. TearDrop Says:

    fajnie, że wróciłaś i mam nadzieje, że nie porzucisz go;))
    Pozdrawiam M.

  6. Donuts grapes and ladybugs Says:

    Motyw floral.. on nigdy się nie znudzi!:D chociaż, już kilka razy myślałam, że nie chce więcej kwiatków, to i tak one najbardziej przyciągają wzrok;D A tu wszystko świetnie się komponuje! Na pewno będę zaglądać częściej:D
    Pozdrawiam DGL
    +obserwuje:)

  7. Ania Says:

    Marzy mi się ta spódniczka♥ Masz piękne włosy!

    Zapraszam do mnie, również zaczynam i będzie mi miło jak zostawisz jakiś ślad po sobie i też zaobserwujesz mojego bloga:)
    www.muaaa.blogspot.com

  8. HaNd MAdE Says:

    Trzymam kciuki za ciebie. O, i jesteś ze Szczecina!? TO TYM BARDZIEJ! Moje miasto. Piękne włosy!<3

  9. Irja Says:

    Śliczne włosy :)

  10. Puchatkovaa . Says:

    powtórzę : śliczne włosy <3 .
    A ubrania świetne :) , zdjęcia cudne ;*

  11. styl-szatynki Says:

    Również uwielbiam motyw floral i bardzo się ucieszylam, widząc go w nowej kolekcji w Reserved ;) stylizacja bardzo ładna, ostatnio bardzo lubię motyw koronki, wystepujacy u Ciebie( masz tez genialne włosy - sama mam dość długie, ale nie układają mi się tak perfekcyjnie ^^ a sukienki z Zary są ciekawe, uwielbiam impresjonistów! Pozdrawiam :)

  12. Anonimowy Says:

    czy mogłabyś wstawić to zdjęcie które masz ustawione w awatarze na lookbooku? chciałabym je zobaczyć w całej okazałości :)

Prześlij komentarz